Pamuk merhaba bana ilk kez yapilacak serklajdan sonra. Tabii gebelikten once yaptirdim biliyorum durumu ama hamileyken cok endise ediyorum erken dogumu tetiklermi dikise zarar vermi serklajdam dolayi cok korkuyorum serklaja degmez değil mi bu aşırı streese girdim ozeldeki doktorum yapmiyor 30 un altina dusersen yapacam diyor ama devletteki daha net.olcum.icin bakacagim diyor