Betul86 benim daha önce düşüğüm var normal doğum şeklinde yaptırdılar 2 defa 6 gün hastanede kaldım kaldığım süre boyunca keşke kalmasaydım demedim aksine keşke hastaneden çıkmasaydım dedim o kadar ilgili güleryüzlü hemşireler temizlikçi ablalar doktorlar vardı ki çok memnun kaldım keza Doğumhane ebeleri doktorları bakıcı ablaları da öyle ben kaybımdan dolayı çok ağladım dığumhanede benimle ilgilenen ebe abla da benle beraber ağlamıştı hiç unutmuyorum unutmam da yaşın daha çok genç yine olur bebeğin bak bana 35 yaşındayım 22 yaşında evlendim hala çocuğum yok olsun diye hep doktor doktor gezdim ama olmadı ama sen gençsin içini ferah tut yine olur deyip ağlayarak çıkmıştı suni sancı çektiğinde gelip bana masaj yaptığını bilirim benim canım tatlıdır suni sancı da ne bilmezdim o güne kadar yalvardım beni sezeryana alın diye öyle bir motive ediyordu ki beni size anlatamam demem o ki herkesin kötüleştiği kadar kötü bi hastane değil evet randevu bulunmuyor evet bazı doktorlar var çok kinci ama hepsi değil 39 günüm kaldı doğuma başından beri yaşar can hocaya gidiyorum aşırır memnunum insanına denk geldiğiniz zaman gerçekten çok memnun kalacağınıza eminim ha bu arada temizlik açısından aşırı güzel bi hastane çekirge devlet ve Şevket Yılmaz devlet gibi pis bi hastane değil