Gmzatgl dıs gebelik dedigimiz sey normal gebelik gibi değil canım. Bunu yaşayan biri olarak söylüyorum. Karin ağrısı ile iki büklüm olup hastaneye gittim. Ağrı önemli burada. Dayanılmayacak bir ağrısı var. Ve hastaneye yatışım yapıldı bir yükselip bir inen bir değerim vardı. O yüzden 2 güne bir beta hcg hormonuna baktır . Artış duzenliyse sıkıntı da yoktur . Geç döllenme yaşamış da olabilirsin.