_almirasmom Doktorum bi fıkrım var ama olmayadabılır cok hareketlı suan dedı cok merak edıyorum 14. Haftamda tekrar gıdecegım🥹
_almirasmom Serapjjj doktorumda cok erkege benzıyor ama uslu durunca kız gıbı dedı benım tahmınım genede erkek 14. Haftada bırdaha bakalım dedı🥹
nurrrcan Bende 11+3 de gitmiştim sivri bir çıkıntı var erkeğe benziyor ama yanilabilirim demişti merak ediyorum bende
_almirasmom PrensinibekleyenAnnee PrensinibekleyenAnnee yaa oda erkek gıbı suan dedı ama degısebılır dedı🥹
_almirasmom Sermec27 doktorumunda tahmını bu yondeymıs ama garantı ıcın 14. Haftayı bekleyelım dedı🥹🙏
nurrrcan _almirasmom bakalım merak ediyorum aynı mi kalacak yoksa yanılma var mı öğrenince sizde söyler misiniz 🙂