Sevgi selen de doğum yaptım 40. Haftamda suni sancı verdi ve açılmam olmadı sezeryanla sonuçlandım ama o kadar istemedim ki anlatamam 7 ay oldu hala da düşündükçe başım dönüyor psikolojim bozuldu ağrım da oldu dikişlerimin iyi olduğu söyleniyor o açıdan kendine güvenen bir insan yalnız çok da naif davranmıyor hamile kadının psikolojisine çok inmiyor işini yapıyor sırf korkuları yüzünden 42. Haftayı beklemeyen 40 sonrası suni sancı veren doktorları anlamıyorum yatış istememiştim aslında beklemek istemiştim ama doktorum korktuğunu söyledi başka bir hastasından ötürü benden kaynaklı bile değildi yani böyle olmamalıydı ben belki 41 42 de doğum yapacaktım her hasta bir değildi bunu o zamanlar düşünemiyor insan ama doktorun düşünmesi lazım