Yakut16 Kızlar 37+4 günlük olduk yarın kontrol var doktor 38 bekleyelım dedı ama ben çok zorlanıyorum ne desem sezeryanla alırlar bebeği ıkızler bu kadar bekletilir mı sızce devlet hastanesi gidiyorum
tugcesakzci Yakut16 ikizlerin erken alınması gerekiyor diye bir kural yok ki. Bekleyebildikleri kadar bekletebilirler içeride ne kadar uzun kalırlarsa onların yararına çünkü
NurrFatma0 Yakut16 bende 38+0 da doğurdum ikizlerimi doktorum 38 i görelim dedi bebekler içerde ne kadar çok kalırsa onlar için o kadar iyi bi gün bi gündür onlar için
Fer4h Yakut16 kiloları ne kadar şuan karnınızda durdukları her gün ciğer gelişimleri içinde önemli her şey kiloda değil
Yakut16 Fer4h ben 34 haftada sancım vardı cıger geliştirici yapıldı bıde çok ağırlaştım artk gelsın istiyorum
Fer4h Yakut16 inşallah bi sıkıntı olmadan kucağınıza alırsınız ben 2.5 kilo 35+4 te sezeryan olmuştum korkmayın artık taşımak gerçekten zor eğer sezeryan kesinse gün alın
Kahramankentli Seni o kadar iyi anlıyorum ki bende dayanamaz oldum çift yumurta benimde 35. Haftamdayım artık doğurmak istiyorum ama bi yandan da az daha sıkayım dişimi diyorum