mimar_anne Acemi_anneyim34 hayır kullanmıyorum 1 yaşında olmasına rağmen 2 yaşına kadar önerilmiyor omurga sağlığı içinde iyi değil koymayın daha çok küçükmüş zaten
seizetheday Acemi_anneyim34 sadece beslenme sonrası uyursa yanındaysam koyuyordum o aylarda normalde kullanmıyorum bebeğim 18 aylık kullanmıyorum 2 yaşında kullanacağım bende
Fdmgnr Acemi_anneyim34 2 aylık şuan hiç kullanmadim önerilmiyor. Reflü yatağında yatırıyorum devamlı gerek kalmıyor
La_Liberte Acemi_anneyim34 kuzum 16 aylık hiç kullanmadım. Anneme götürünce o kullanıyordu ben altından çıkarıyordum. Şimdi istesek de yastığa kafasını koymaz. Uzmanlar 2 yaşına kadar önermiyor.
Ltfy-ctn55 Ben 2yaşında kullanmaya başladım ama yatmiyordu şuan 3 e yaklaştık yeni yeni yatıyor yastığa