23567980 Kızlarrr şuan 9+3 haftalık hamileyim geçen doktora gittim tsh değerinin düşük olduğunu söyledi 0.592 çıktı. Sizler de de bu haftalarda varmıydı acaba nasıl bir tedavi uygulandı . Değerin Düşük olmasının bebeğe bir zararı olurmu sizcee
Birbahargunu 23567980 düşük olmasında sıkıntı yok benim de öyle olmuştu hamileliğin başlarında. Sadece yüksek olmasi sorun demişti doktorum herhangi bir tedavi olmadım ilk üç aydan sonra kendiliğinden düzeldi
Fer4h 23567980 benim 0.00007 idi ikizlerime hamileyken oda kusmaktan artık mahvolmuştum zehirli guatır mı vardiye baktırın içiniz rahat etsin eğer sorun yoksa bişey olmuyor