peksimetya Ebr28 merhaba, öncelikle maşallah 😊 doktorunuz bu değerlere göre bebeğin gelişimi için bi yorumda bulundu mu acaba. Bende 34 oldum da 2173gr bebeğim. 1 haftalık bi zayıflık oldupunu söyledi ama endişenecek bi durum olmadığını söyledi
Ebr28 peksimetya merhaba hayr bişey söylemedi özellikle sordum haftasına göre nasıl diye iyi dedi netten de baktım ortalama bu aralıklar yazıyor sadece boyu için 1 hfta geriden geliyor dedi 😍
peksimetya Ebr28 benim de bebeğin boyu normal dedi. Kilosuna biraz zayıf dedi yapısal da olabilir gerçi dedi. Bem minyon tipliyim de 😊
Ceremua A12_S07 valla ya bide 32 haftada aşağı dönmüştü benim bebiş bazen çok ağrım oluyor😒 bide 17 aylık kızım var bitane daha oda işimi hiç kolaylaştırmıyor 😄
Ebr28 peksimetya sağlıkla gelsinler inşallah kiloda alınır boyda uzar canları içinde olsun da rabbimin izniyle 🤗🥰
Ceremua peksimetya evet yapısal olabiliyor anne baba geni çok önemli diyor benim doktorumda ama önemli olan gerçekten sağlığı rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 😍😍
Fatmaokan Ceremua 34haftalikken tam 2700 kilo 48 boy dedi bu hafta geri gidecem pazartesi bakalım kaç olmuş 35 haftalık olacak
Esraabbaa 32+1 de gitmiştim 1970 gram 44 cm di. Haftaya cts gidicem çok merak ediyorum ben de kaç oldu diye 🫠
A12_S07 Ceremua yan dönmesi daha zormus baş.asagi yine kolaydı valla birde başka çocuk olsa kendimi dusunemiyorum😐