Elif311 Diana_96 ilk bebeğimde yenidoğan mustela kullandım. Bundada mustela yenidoğan konak şampuanı aldım nasip olursa bir ay içinde kullanırım. Mustela bittikten sonra Sebamed almıştım oda güzel. Birde bebeğim atopik ciltli olduğu için la Roche posay aldım o baya güzel .
Seymaa324 Sebamed çok önerildiği için aldım bakıcaz güzel mi 😅 şampuandır deterjandır böyle bebek kokulu olsun istiyorum ama onlarda zararlı sanırım o yüzden tercih etmedim