Dmr4520 Pazartesi 10:30 = 2284 Çarşamba 09:00 = 3781 Tam iki katı artmamış, çarşamba 4400 civarı olması gerekirdi sanırım. Bunu nasıl değerlendirmeliyim. Pazartesi gittiğimde kese gözükmemişti.
_almirasmom Dmr4520 folık asıt kullanıyormusunjz ? Benım kullanmadım ıcın az artmıstı cumartesı 1092 di pazartesı 2099 du doktorum %60 gayet saglıklı demıstı aglamıstım hemen gun ıcınde doktoruma gıttım kese vardı ☺️🙏
kubraaa123 Bilemedim artması gerekirdi evet ama burda ne desek boş en iyisi kontrole gitmeniz daha sağlıklı sonuç alırsınız
senem304 benim de ilk gebeligimde bu sekilde artti ve saglikli bir sekilde dogdu simdi yine hamileyim ve yine bu sekilde artiyor benimki korkmayin her sey yolunda
Dmr4520 senem304 hep mi bu şekil arttı ama, hiç iki katı artmadı mı değeriniz. Veya iki katından fazlası
Dmr4520 _almirasmom ya benide biraz düşündürdü %60 artmış ama ilk kez böyle arttı. Folik asit kullanıyorum. Acaba o gün kullanmadım mı unutmuş olabilirim içmeyi
kubraaa123 Dmr4520 ama bence normal artış gibi önemli olan %60 artması en az diye biliyorum. İçinizi ferah tutun benim de %100 artmıyordu hatta keseyi de göremedik sonra vajinal muayenede göründü çok şükür
senem304 Dmr4520 hep 1.5 kati artti iki hamileligimde bu sekilde oldu artis hizi da onemli ama duzenli artmasi daha onemli hic caninizi sikmayin cok guzel artmıs
senem304 Dmr4520 autica ben gebelikten 3ay once folik asite basladim degerlerim de iyiydi ona ragmen 1.5 kat artti. bu gebeligimde hic folik asit icmedim yine 1.5 kat artti
Dmr4520 senem304 demek ki sizde bu şekil beta artışı kabul görmüş vücudunuz. Ama çok şükür öylede sorun olmuyor demek ki bakın
Dmr4520 Bekledigimmucizemm bu zamana kadar 2 katıydı. Bu böyle %60 oldu ilk. Sizce bu betalara göre cuma günü kese gözükür mü
Dmr4520 Cuma günü kese gözükür mü sizce arkadaşlar? Gözükme ihtimali yüzde kaç. Çarşamba 3781 betaydı.
Dmr4520 Bekledigimmucizemm bide boşuna gitmeyeyim 5 bini geçerde yine gözükür mü acaba. Nokta kadar bile görünür mü bilemedim