Yagmurltn 39+3 nst sancı çıktı ama acilmam yok Nasıl bır süreç olacak merakla bekliyorum aynı durumu yaşayan veya yasamis olan var mı? Bundan sonra doğum sizce hzila başlar/ilerler mi?
minikinsantanesi Yagmurltn benimde 37de sancım çıktı düzenli şekilde açıklık 1 parmak vardı 38+2 olduk hala bişey yok 😬
Damlauygun342555 Yagmurltn ilk kızımda benimde ağrım çıkmıştı açıklık yoktu suni sancıyla normal doğuma almışlardı
minikinsantanesi Yagmurltn rabbim kolay kurtarsın inşallah bebitolarım yerleri rahat gelmeye niyetleri yok🤣