Vaveylaa_2727 Kızlar adetıme 6 Gun kala erken gebelık testi yaptım negatıftı bugun adete 3 gun var yıne erken gebelık testi yaptım ıkıncı çizgi çok silik çıktı hemen çıktı ama beklemeden belırdı resım yukleyemedım ama sizce varmıyor resım nerden yuklenıyor
Merii54 Vaveylaa_2727 canım benim adet geçikmesinden 4-5 gün sonra 1 kez erken gebelik testi yaptım silik hatta hiç belli olmuyordu diğer günler normal test yaptım çok hafif çizgi vardı kan verince hamile olduğumu öğrendim hayırlısı olsun 💕
Donthappymom Vaveylaa_2727 ikinci fotoda çıkmış ikinci çizgi umarım vardır inşallah darısı da bana olur bende çok istiyorum 🥹🥹
Vaveylaa_2727 Ebbruc yaaa inşallah oyledır ya inşallah adetım gecıksın mı bekleyeyim mi hemsıreyı aradım yarın sabah gel kan ver dedı ne yapsam
Ebbruc Vaveylaa_2727 yani normalde adet gecikince kan vermek daha mantıklı ama siz bilirsiniz tabi dayanamam o kadar derseniz gidip verin kan
Ebbruc Vaveylaa_2727 bende oğlumu bu şekilde öğrenmiştim, hayırlısı olsun inşallah stres yapma üzme kendini 🥰
Vaveylaa_2727 Merii54 yaaa canım ne guzel cok sevındım senın adına da Allah kucagına almayı nasıp etsın inşallah hayırlısı yarın sabah kan vereyım ben inşallah
Vaveylaa_2727 Ebbruc inşallah canım sanki ikinci çizgiyi gorunce adet sancım olacak gıbı geldı kendımı dinleyip duruyorum ya test bozuksa ümidim kırılırsa diye hayırlısı inşallah
Ebbruc Vaveylaa_2727 ozaman yarın kan vermeye gitsen daha iyi, yoksa hamile değilim diye kendini üzeceksin
Ebbruc Vaveylaa_2727 Bak benimde böyleydi 2 yıl önce.3 haftalık falanmış ozaman oğlum kan verdim 25.42 çıkmıştı