Çok memnunum asla normal jiletler gibi değil , tahriş etmiyor batma olmuyor . Birine tavsiye ettim onda batıklar olmuş ama ben de ilk kullandığımda olmuştu sonra geçti . Şu süreçte tavsiye ederim . Ucundaki jeli erittim ben gebelikten dolayı sade kullanıyorum siz de öyle yapın bence içeriğinde ne olduğunu bilmiyoruz sonuçta . Hafif zeytinyağı , bebe şampuanı falan kullanılabilir jel bölgesine sürmek için