karakayahavva00 Kızlar 17 haftalık hamileyim haftalar oldu geçmedi hastaneye gitmeye korkuyorum hastalıklar yüzünden. Ne yapıcam uykumu mahvetti bu kuru öksürük.
1palyaco karakayahavva00 bende yaklaşık 2haftadır öyleyim . Yatınca öksürük daha fazla tutuyor . Bazen durul dururken 5 6dk öksürük krizine giriyorum . İki gündür yatınca olmamaya başladı ama yine gün içinde sabah öksürüyorum . İlaç kullanmadım su içmeye çalışıyorum bol bol . Sizde öyle yapın bu kuru öksürük biraz geç geçiyor maalesef .