ozkangulkilic 23+5 deyim doktorum haftaya tekrar randevu vermiş nedenini soylmeden. Henüz çok sık cagirmasi için erken diye biliyorum ben şeker yükleme testi için çağırdığını düşünüyorum sizce yaptırmalimiyiz
tugcesakzci ozkangulkilic gebelik şekeri ve farkedilmediği takdirdeki zararlarını biliyorsanız yaptırmayın
Elifdddd ozkangulkilic bence yaptır bi zararı yok kafan rahat olur rn azından herkeste yaptır diyor doktorlarda
ozgekader ozkangulkilic Bence yaptır canım sende benim gibi sağdan soldan duyduğumuz kötü şeylerden kararsız kaldın bende öyleydim ama güzelce araştırdım baya bir süre sonra yaptırma kararı aldım yaptırmazsam daha kötü şeylerde olabilir diye yaptırdım sende yaptır 😊🌸
ozkangulkilic tugcesakzci işte bende bilgim olmadığı için soruyorum. Kimisi de yaptırmak zararlı diyor ilk gebeliğim o yüzden bilgim yok 🤷🏻♀️
tugcesakzci ozkangulkilic o yüzden öyle bir cümle kurdum şeker yüklemesinden ince araştırmanız gereken şey gebelik şekeri nedir ve riskleri nelerdir? Önemli olan nokta bu. Profilimde tartışmalar kısmında bununla alakalı bilimsel verilerin de olduğu uzun bir post var okumanızı tavsiye ederim