Çok geçmiş olsun, ben de hamilelikte covid geçirdiğimde doktor vermişti, göbeğin 4 parmak yanından bir gün sağ bir gün soldan eşim vurdu üst deriyi sıkıştırınca hiç morarma olmadı. Hemşire sıkıştırıp yapın demişti. Koldan da denedik ama bende göbekten daha az acıyordu.