Arkadaşlar tuvaletim geldiğinde karnımın alt tarafı kasılıyor kısa sürelide olsa ağrı veriyor bana gün içinde de bi kaç kez kasılıyor dün akşam acilde idrar testi verdim az bi enfeksiyon çıktı monurol içtim yatmadan gün içinde doktora gidicem ama başına gelen varmı acaba sıkıntılı bi durum olmaz inşAllah