Tgccc 8 haftalık hamileyim doktor bugun kesenin yanında kanamam oldugu soyledi progestan verdi başından böyle bişey geçmiş olan varmı 🙁
mockingbird Merhaba. Bende 6.haftadan beri lekelenme şeklinde yaşıyorum. 7.hafta kontrolümde bebeği ve kalp atışını gördükten sonra progestan verdi. Ağır kaldırmamamı, ilişkiyi yasakladı. 1 hafta sonra yeniden kırmızı kanamam oldu. Tekrar gittiğimde rahim içi kanama olduğu ve 15 gün boyunca yatak istirahati verdi tuvalet dışında kalkmamamı söyledi doktor. Allaha şükür daha iyiyim. Kanamam kesildi denecek kadar azaldı. 1 hafta sonra kontrolüm var. Kendinizi yormayın. Ağır kaldırmayın. İmkanınız varsa sürekli yatın. En sorunsuz şekilde atlatmanız dileği ile
Tgccc Sizede cok gecmiş olsun 7 .haftamda lekelenmlerim bitti şuan lekelenme gelmıyo ama kesenin yanında kanama oldugunu gördü inşallah sağlıkla kucagmıza almayi nasip eder allah🙁