Kubishcan Kızımdan kalma bu cop kutusu var ama kendi poşeti çok pahali’ normal cop posetleri de olur mu? Deneyen var mı acaba
Xxxmelodi666 Kubishcan ben bu sefer trendyoldan aldım korbell çöp poşeti diye geçiyor çakması rengi şeffaf amao da kokulu daha kullanmadım ama yorumlar iyiydi
Rabiul Kubishcan bizde kardeşlerimde kullandık normal çöp poşeti sorun olmadı , kendim de alacağım şimdi bittiği zaman normal poşet kullanacağım
Berraaak Evet yukarıda yazılan gibi muadili var şeffaf ben şimdi onu kullanıyorum kokulu güzel işe yarıyor kendi çöp poşetinden bi farkı yok sadece şeffaf renk
Zeyasln Kubishcan normal mavilerden battal boy kullanıyordum yok dolunca atıyordum 3 yaşına kadar kullandım