Askoo ben hiç duymadım onu, ilk idrarla yapmayın diyolar sadece birde sabah 8 akşam 10 arası 2 saat sıvı alımını keserek yapın diyolar, ama ben bol sıvı alıp yapmıştım yinede pik cıkmıştı yumurtlama günü bende bu ay kullancam bir gebenin günlüğü marka aldım ama memnun deglm diger ay başka marka alcam cok yavaş bu test