Nisanurh1 Reglim 6 gün gecikti erken gebelik testi yaptım ama sonuç negatif çıktı bütün belirtilerim var gögüs hassasiyeti kasık ağrısı bel ağrısı sizce neden olabilir strese dayalı olabilir diyede düşünüyorum ama kendi kendime bir aonucada varamıyorum
071018 Nisanurh1 insallah Allahm nasip eder 🙏 belki geç döllenme olabilir kan verirseniz net olur çünkü bazen evdeki testler de yaniltabiliyor