Merhaba arkadaşlar 16 haftalık gebeyim ikinci bebeğim ve lustrql kullanırken hamile olduğumu öğrendim mecbur birden bıraktım ama aşırı derecede anksiyetm arttı çıldırmak üzereyim doktora gittim bir anda kestirip attı dinlemedi bile ne derece sıkıntıda olduğumu ilaç vermedi bu şekilde kullanan var mı önceden ya da şuan bebeğe zarari olur mu sizce ya da şöyle söyleyim kullandıktan sonra çocuğu doğupta zarar li olduğunu goren oldu mu lütfen bana bir çare ne yapacağımı şaşırdım 😔😔😔😔😓😓😓