Benimde 28. Haftada erken doğum riskim vardı . Rahim ağzım kısalmıştı ve sancılarım vardı. Yatışım yapıldı bana o zaman 2 doz vurulmuştu. Duruma göre tekrar bakılıp vurabiliriz 1 doz daha demişti doktorum. 39. Haftamda doğumum oldu . Ama vurulmadım bir daha .