Aynıyız çözüm bulamıyorum sürekli cam açık olsun hep bi esinti gelsin istiyorum atletle yatıyorum ve su içinde kalkıyorum eşim hasta oluruz diye doğalgazı kapatmıyor ben hep böyleydim yani sıcağa hiç gelmiyorum yaz kış tişört giyiyorum kar yağarken tişörtle terlermi insan o zmn bile su içindeyim bıktım