Merhaba arkadaşlar 4 y önce normal doğum yaptım ve bu 3. Adet dönemim ilk 2 adetim kahverenkli şekilde az az geldi bu ay normal adet oldum ama bu sefer 1 haftadır bitmek bilmiyor korkmaya başladım bu durumu yaşayan oldu polikistik overim vardı doğumdan sonrada beslenmeme dikkat etmedim acaba ondan kaynaklı olmuş olabilir mi bilmiyorum