Nurrr006 Daha 23.haftadayim. yattıktan 1 saat sonra kalkıyorum bel ağrısına uyuyamıyorum. Oturamiyorum bile ağrıdan. Daha çok erken değil mi kızlar? Ama sabah namazından sonra geçiyor. Çalışıyorum o zaman da kalkıp işe girmek zorundayım. Cildiricam😒
MorKelebek54 Nurrr006 ben de 24. Haftamdayim bi iki gundur benimde belim agriyo ama bi iki dakika suruyo geciyo regli olduğumdaki bel agrim gibi oluyo amlamadim bende neden oluyo devam ederse doktoruma haber vericem cok sık degil gunde bi iki kere oluyo o kadar sende devam ederse mutlaka doktora görün
Nurrr006 MorKelebek54 doktorumu degistiricem ilgisiz. Geçen hafta söyledim hamilelige hoş geldin dedi. Magnezyum içiyorum ama ona rağmen gecmiyor dedim. Başka birsey demedi😒
Sym_nr MorKelebek54 benim de bugün öyleydi 29.haftadayım şimdiye kadar bi bel ağrısı yaşamadım belki normaldir ama regl oluyomuşum gibi içten bi ağrı korktum hatta ama hafta ilerledikçe normaldir diye de düşünüyorum bel ağrısı çok duydum çünkü canım
MorKelebek54 Nurrr006 bencede degistir kuzum 😒 o nasil bi üslup benim doktorum da benimle boyle sakalasir eder ama yani sklimdaki ksruyu da detsyli sekilde yanitlar
MorKelebek54 Sym_nr evet kuzum ayni dedigin gini citen regli agrisi gibi oluyo ama cok uzun da surmuyo benim en fazla 2 3 dk suruyo geçiyor devamli olurda uzun surerse doktora sorucam bu bel agrisi gunluk yapilan islerede bagli olanikiyomus yrkgun olunca felan olabiliyomus malum karnimiz buyudukce bele baski oluyo hakiyle