Hamileliğim boyunca hep sizlerin hikayelerini okudum kendime cesaret verdim . Yeri geldi sizin yazdıklarınıza üzüldüm , sizin yazdıklarınızla sevindim . Şuanda hepinizin duasına talibim kızlar . Biliyorum beni tek bırakmayacaksınız 🤍
Şimdi doğum hikayemi anlatayım . Neresinden başlayayım inanın bieiyorum . Yılbası aksamı hastaneye gelmıstım cok rahatsızdım gribal enfeksiyon almıstım . Oranın dönüşünde bütün sorunlarımız başladı . Trafık kazası yaptık. Bızım aracımıza arkadan baska bır araç çok sert vurmuştu . Ve ben karnıma ve basıma darbe aşmıstım . Hastande musade altına alındım bı kaç hun cok sukır çocuğumda bır sorun yoktu . Olayın şokuyla bende bsey yok agrım sızım yok demıstım muayeneyı reddetmıstım . Hata yapmısım . Olay uzerınden 2 3 gun gectıkten sonra sağ kaburga agrısı cekmeye basladım . Ama öyle böyle bır agrı degıl . Hamıle oldugum ıcın elle bakıldı bısey bulunamadı pek ovalamayla kaldık hep . Taki 39. Hftaya girene kadar dogumum yaklasınca takıplı oldugum ( zeynep kamıl devlet hast) beni daha buyuk ve donanımlı (göztepe şehir hastanesine) sevk ettti . Muayeneler basladı tanı bu durum normal dpguma engelmı degılmı dıye derken alttan kontroller tanıkı sıklastı . 2 3 muayeneden sonra suyum geldı . Agrım sızım hiç yoktu sancım yoktu . Sonrasında ufak bı acılmayla dpgum odasına alındım . 3 aç gunun sonunda dpgumum nıkayet baslamıstı sunı sancıyla dogum yaptım ve ne yazık kı dikişim var . Dikiş dikerken agrılı bir ilem degıl uyuşturuyolar sonrası bence agrılı herangı bır agrı kesıcı iğne yapılmadı . Doğum sırasına gelıcek olursak , ben en son tum hastaneyı basıma toplamıstım cok fazla sancım vardı ve dayanamıyodum . Asıstan doktorlar olsun uzman dpktorları olsun hepsı mukemmel ınsanlardı ben cok sanslıydım . 5 uzman doktorla dpgum yaptım . Tanı cocugumda bıraz sorun vardı . Kanalda cok fazla kaldı ıkınamadıgımdan . Sırt agrısından duzgun ıkınamadım 😩😩😩 çiğerleriyle alakalı bir sorun olduğunu ve yoğun bakımda kalması gerektıgını söylediler . Kucagıma bıle alamadım evladımı . Sizden ricam teyzelerı muhammed dünya’ma bol bol dua .. tez zamanda ınsalah saglıklı bir şekilde kavusurum yavruma ..
Uzun oldu karmasık olduysa hakkınızı helal edın . Sormak istedikleriniz var ise cevaplayayım 🌹