Tulinrecep Hndav ben 3 ayda başladım sende bekleme başla bio oil kullanıyorum ben en çok önerilen o zaten
fundatlas Hndav lierac jel ve bio oil kullanıyorum. Duslardan sonra bio oil öneririm gün içinde yağlı olduğu için yatınca rahatsız edebiliyor. Yatarken lierac öneririm jel olduğu için çabuk emiyor
MorKelebek54 Hndav lierac kullaniyorum ama sen cok gec kalmissin catlagim olmasa bile surseydin keske
MorKelebek54 Hndav illaki belli olurdu ama mutlaka kullanmaya basla dogumdan sonra da kullan bi iki ay ben 3 ay kullanmayi dusunuykrum dogumdan sonra sonucta birden kucukcek karnim felan o yuzden kesinlikle kullanilmasi gerek bence dogumdan sornada
Paris-95 Hndav ben bebe yağı Hindistan cevizi yağı ve bio oil full sabah akşam düzenli sürdüm dönüşümlü olarak. Hiç çatlağım olmadı.