01180322 o nasıl bişey ya eşin sonuçta yanında kalması şart doğumda sorun değilde sancı çekerken keşke yanında olsaydı şu an sadece Rabbimiz ve melekleri var yanında dua et kendine bol bol doğumda ne dua edersen kabul olurmuş hepimiz duana talibiz kuzum sağsalim meleklerimizi kucağımıza alalım inşallah