Busrasimsek1 Arkadaşlar dün itibarıyla 19 haftaya giriş yaptık. Doktorum ikinci kez kız annesi olacağımı söyledi 🤩 asel isminde bir kızım var iknci kızım için isim arıyorum yardımcı olur musunuz 🥰🐣👧🏼