Edus35 hıc öyle düşünmeyin kndinizi yipratmayin sezeryan anne bebek riske girdiğinde kurtarıcı bı doğum şekli keyfi olarak gidipde bıçak altına ytmayin bnde anksiyete panik atak var ve de dibine kdr yaşamış biri olarak diyorum tüp bebek olan bebeğimi normal dogurm yapmak istedim sıfırdan başladım sancılarım yoktu çünkü suni sancıyla yatış yaptim 17 saat sonunda doğurdum çok da güzeldi ztn o an düşünün doktorlar hemşireler ebeler hep yanınızda ilgileniyo falan panik yapcak durum klmiyo bir şey olsa hemen müdahale etcekler