Aysemm44 19+4 haftalığız ama öksürdükçe su gibi bişeyler daha geliyor ama idrar değil gibi ökrügümde geçmiyor inşallah bişey olmaz
Haticeburak06 Aysemm44 su değil idrardır bende 20 haftalık oldum bugün 2 kez altıma kaçırdım idrarım yok sandım ama gerçekten su gibi geliyor
TugbaZmn Aysemm44 ayy deme deme çok gülüyorum kendime öksürmekten bi hal oldum 5 gündür öksürdükçe kaçırıyorum istemsizce 19+6 olduk 🤭🤭🤣🤣🤣
tugcesakzci Aysemm44 kız idrardır o bende de oluyor bazen 😂 ama için rahat etmediyse idrar olmadığını düşünüyorsan mutlaka doktora git, belki doğru hissediyorsundur suyun sızıyordur. Su sızması vs için illa haftanın 30 u geçmesi gerekmiyor
Aysemm44 Zilan_Drsn Valla korkuyorum benim arkadaş böyleydi gitti 2 cm açılma vardı 21 aylk açılma devam ederse çocuğu alacakalr mecbur açılma oluyor 3 cm yaklaşmış
Aysemm44 TugbaZmn Bu öksürük başımıza bela olmuş geçmiyorsa 2 aydır öksüryorum ve hiç durmuyor doktor dedi bu öksürük hastalığı herkezde var ve 6 aydan asagı igleşemzsn dedi
TugbaZmn Aysemm44 ciddi mi inşallah sürmez o kadar ya berbat haldeyim valla yendiğimi çıkartıyorum artık birde 3 yaşına girecek kızım var çok zor oluyor iyice öksürmekten nefes alamıyorum artık dün bile gidip serum yedim geldim 🤔
Aysemm44 tugcesakzci Daha öncede oluyordu 18+5 gittim baktı kontrol etti hersey yollunda dedi ozamanda aynı oluyordu suyun azaldığını ultrasonda görmüştür heralde
tugcesakzci Aysemm44 tabii canım azalsa görür. Bence de idrar ama maalesef hepimizde oluyor hele ilerleyen haftalarda gör birde