İlk gebelikte almadım sütüm gelmedi basta görümcemden getirdim süt gelsin diye sağdım sonra. 3 aya kadar tazyikli oldu ememedi o zaman sagdım verdim hastanede röntgen ceekmişlerdi sağdım attım vs illa lazım oldu. Şimdi peşin peşin aldım. Maddi imkanın varsa al kalsın