Kızlar merhaba
Oğlum şuan 3 aylık ve doğduğundan beri yüzü yastığa değdiği zaman kızarıp sivilcelenio uzun süre geçmiyordu. Şimdide aynı şekilde ve elini yüzüne çok götürüyor yüzü kıpkırmızı oluyor abartısız söylüyorum. Yüzü aaşıırı kuru kabuk tutmuş bildiğiniz kuruluktan. Önerilen mustelanın kremini kullanıyorum ama nafile çocuk elini yüzüne götürdü mü bitio. 2 gündür başındayım elini yüzüne götürmesine izin vermiyorum. Lavabo ihtiyacında kollarını bağladım çünkü o 2 dk da bile kıpkırmızı yapıo kendisini malesef.. Napcam bilmiom hep başında durmakla çözülecek bir iş değil. Bu 2 gündür azaldı ama bırakırsam tekrar olacak.. Yüzü aşıırıı kuruu