Bir-irem ben Mete hocada doğum yaptım görmeden geçemeyeceğim yorumunuzu. Kadın doğum doktorları gayet iyi sevecen çok tatlılar ve ve her surecte en güzel şekilde devam edıyorlar. Lakin doğumdan sonra Enfeksıyon nedenı ile uzun süre yatmak zorunda kaldım maddı manevi zorlandık, batın ultrasonları vs herseye girdik düşmeyen crp degerım vardı ama neden hastanede yattım hala bılmıyorum enfeksiyon ama ne enfeksıyonu ? 1 sene gectı uzerınden bebegım prematüre doğdu oğlum hastalandı Avrasya prof doktoru takıplıydık 10 gün boyunca sabahlı akşamlı acıle kontrole sabahları doktoruna hepsıne götürdük önce normal dendı sonra boğmaca dendı 10 gün boyunca kan bıle almayıp eve gerı gonderıldık, en son beslenmesi durunca tekrar götürdük hastaneye yatırdılar 5 gün sonra çıkacak dediler 3-4 saat sonra rsv olduğunu öğrendık sonuca geleyim peki canlı teslım ettıgım oğlum 7-8 saat sonra sıyah çantanın içinde ölü geldı bana sırf doktor ıhmalınden asla tavsiye etmiyorum doğum yapsanız bıle bebegınızı o hastane de degılde başka hastanede kontrollerini yaptırın ben bi anne olarak uyarmak ıstedım sağlıkla kucağınıza alın yavrunuzu