Rabia41- son haftalarım olduğu için maalesef belirli bir dr olmuyor çağırdıkları güne göre kim varsa ona yönlendiriyorlar randevu almadan direk kayıtla muayene oluyorum 4 normal doğumum var bu 5.bebeğim ama ilk defa sezeryandan söz ettiler devlette çünkü çok iri bebeğim üç ayrı hastanede aynı şeyi söyledi özelde dahil olmak üzere bakalım pazartesi belli olacak