Nadire042 Bende aynı şekilde 3 gündür çok hastayım viral enfeksiyon dedi aynı Corona da olan şeyler tat koku gitti şiddetli göğüs ağrısı nefes darlığı ve bel bacak ağrısı çekiyorum antibiyotik verdiler birde parol 34 haftalığiz iinsallah doğumu tetiklemez 😔