39+5 gebelik var pazardan beri ara ara nişanım geliyor ağrılarda kaç gündür yokluyordu bugün akşamdan beri ilk 16 dk ile 60 saniyelik ağrılarla başladı şimdi 10 dk ya indi 42 saniye 55 saniye falan sürüyor ağrılar ama berbat vuruyor kasıktan bele doğru birde hafif mide bulantısı var 2. Doğumum nasipse sancımı evde çekim diyorum yine ama 2. Doğum diye de açılmam daha mı çabuk olur ki diye korkuyorum ne yapmalıyım