Sulecik Kızlar gece yatarken ne tarafınıza yatıyorsunuz. Ben hep sol tarafa yatıyorum dönmemeye çalışıyorum sağ tarafa ve sırt üstü yatmanın iyi olmadığını okudum biryerlerden. Sol taraf bebeğe kan akışı için en ideal tarafmış ama bi süre sonra üzerine yattığım taraf çok ağrımaya başlıyor. Var mı sizin önerileriniz.🤷♀️
yesillimonn Sulecik Hep sol tarafa yatmak imkamsiz canim ben genelde sag tarafima daha cok yatiyorum biraz sırt üstü yatiyorum zaten bir süre sonra nefes almakta zorluk çekince sağ tarafima yada sol tarafa dönüyorum 😄
alinci01 Sırt üstü yatmak niçin iyi değil?Doktor bebeğin anneye tutunabilmesi için en az 3 ay sırt üstü yatmanın daha iyi olduğunu söylemişti bana.Bende arada pozisyon değiştirince sol tarafıma yatıyorum.Bende de belli bir süre sonra o tarafımda batmalar oluyor 🤷♀️
Sulecik alinci01 yani belli bir haftadan sonra sırt üstü yattığınızda karındaki ağırlık diyaframa baskı yapıyor ve nefes alışlar zorlaşıyor. Yani bana öyle oluyor ve sırt üstü yatamıyorum. 26 haftadayım bu arada. ☺️
Sulecik yesillimonn mutlaka pozisyon değiştiriyorumdur gece ama ne bileyim kendimi hep sol tarafım felç olmuş şekilde uyanırken buluyorum☺️