Tugceakcicek Kızlar boyum 153 suan 37.haftadayım doktorum ısrarla boyumdan dolayı sezeryan diyor böyle bir durum yaşayan var mı ?
Anneadayiii__ Tugceakcicek neyi etkilermiş ki sizin boyunuz eski zamanlarda insanlar kaç yaşında doğuruyormuş onlar da kısa boyluydu
ayanarta1 Tugceakcicek boy ne alaka çat önemli değil mi sağlık söz konusi değilse normal tabi ki ama doktorun kesin doğuramazsn sancı açılma olduktan sonra sezeryane alırım diyorsa o zamn hiç deneme sezaryen ol çünkü sancidan sonra ameliyat daha zor
neanladinyurdagull Tugceakcicek iki normal doğumum var çok şükür ki normal oldular.Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.Boya göre doğum belirlemekde bi garip olmuş yani
Tugceakcicek Anneadayiii__ çok var tanıdığım benden de kısa normal doğum yapan işte kemik yapıma bakmadan böyle söyleme tuhaf geldi açıkçası
Bebek-annesi Kemik yapısı daha dar olabiliyor benim de boyum 157 önce boyumu sordu sonra çatıya baktı uygun dedi
Tugceakcicek ayanarta1 sağlıkla ilgili hiçbir problem yok bebek doğum pozisyonunda çatı muayenesi de yapılmadı