Ilknur_k Haftaya kadar bebeğim dönmemiş olursa çarşamba günü doktor sezeryana alacağını söyledi hafif öksürük var grip olacak gibiyim. Grip olursam eğer o güne kadar geçmezse doktor sezeryani erteler mi sizce şu an 37+1im 38+1 de alacağını söyledi
Naressmom1644 Doktor erteler mi bilmiyorum bacım ama o ertelemezse bile sen kesinlikle ertelet. Gripken , hastayeken hele de öksürük varsa sakın olma ameliyat. Bak eğer öksürüğün varken sezaryen doğum yaparsan yandım anam dersin o kadar söylüyorum sana :)
Kaderss Lütfen öksürük özelikle öksürük varsa ameliyati ne yapın ne edin erteleyin benim çektiğimi kimse çekmesin diyorum öldüm öldüm dirildim