Hanımlar özel hastanede sezeryan planlıyorum fakat o gün yogunlugu akraba ziyareti felan tahöin ediyorsunuz sabah doğumum olursa öğlen 3 ten sonra ziyaret çi istemiyorum eşimle kalmak istiyorum fakat hastanelerde bir rahatlık oluo Bunu hastane hemşireleriyle paylaşsam 3 ten sonra ziyaretçi almıyoruz hastaya diyebilirler
mi