Merhaba anneler ve anne adayları.
Şuan 32 haftalık hamileyim ve bebeğim (oğlum 😅) gece gündüz hiç durmuyor, çok hareketli. Acaba doğduktan sonra da böyle mi olacak? Bunu hiç tecrübe eden var mı? Hiç uyumuyor gibi geliyor bana anne karnında acaba doğduğunda da sık sık uyanacak mı?