Merhaba kızlar 38+4 ken gaz sansına benzer sancılar çektim sürekli de ishal olma durumu vardı ama günlük yaşantımı etkileyecek kadar da değildi bu durum 38+5 ken yani bugün sabah 5 te tekrar ağrıyla uyandım 6:30 a kadar devam etti ve ufak lekelenmeler gelmeye başladı hemen hastaneye geldik ve saat 7 olmuştu benim çatı muayenem cumartesi günü olacaktı hayatımda hiç alttan muayene olmamıştım hemen hemşire gelip açıklık olup olmadığına baktı ve beni doğumhaneye götürdü ben sancıdan ne olduğunu anlamadan koltuğa çıkarttılar ve doğumun başladığını güzelce ıkınırsam ve bağırmazsam hemen biteceğini söylediler 25-30 dakika arası sanırım doğumhanede kaldım ve kesiyle normal doğum yaptım bir günlük sancı ile bebeğimi kucağıma aldım Allah hepinize tek bir seste ve nefeste kurtulmayı nasip etsin inşallah 💕