Aysegul11111 Merhabalar çatlak kremi ne kullanıyorsunuz ben bio-oil kullanıyordum çok kaşıntı yapıyor doktorum lierac önerdi ama çok pahalı geldi. Kullanıpta memnun kaldığınız çatlak kremlerini söyler misiniz
esya59 Aysegul11111 fito krem doktora aylık birkaç kutu yazdırın mükemmel 👌🏻37+3’üm 4. Aydan beri kullanıyorum memnunum
Mbbenli Mustelanınkini kullanıyorum memnunum. Karnım büyümeden dolayı çok kaşınıyor kremle ilgisi yok diye düşünüyorum 🌸
esya59 Karahaninannesi hücre yenileyici yara-yanıklar için kullanılıyor genelde benim doktorum tavsiye etmişti yoğun kıvamlı uzun süre cildi nemli tutuyor