Caglaguney
İzne çıkmadan önceki son 12 aylık brüt ücretiniz üzerinden hesaplanıyor onun da 3/2’sini alıyorsunuz. Doğum gerçekleştikten sonra bir kısmını alıyorsunuz kalanı da muhasebeciniz aylık mı toplu mu girdi onu sorarsınız ona göre alıyorsunuz diye biliyorum.