xhbgns edasontr Sağlıklı olsunlar sa boş ver büyüsün kocaman olsun sen de yatıp dinlenirsin en kötü ihtimalle o da o yüzden bence hiiç bunları düşünme bebişler sağlıklı olsun yeter 🌸💕
2prensesannesiiii edasontr bu haftada çıkmadı karnım 31 den sonra çıkmıştı 37+6 da da doğurdum🥰 allah kolaylıklar versin 🙏🏻