Pink17 Umre5858 düşük olursa gözükmez kese benim gelişmemişti kese ama düşmedi de kürtajla almışlardı 6.cı haftada bi de çok kanama ve ağrım olmuştu öyle gitmiştim zaten doktora.Şimdi 5+5 hamileyim yine
Umre5858 Meeemoom teşekkür ederim, salı günü inşallah tam 7 haftalık oluyorum o zaman gidecem görmek için, en son gittiğimde küçük dendi
Umre5858 Pink17 gözün aydın canım, biraz korkularım vardı doktorda bir sorun olmadığını söyledi ama içim rahat değildi. Annelik duygusu galiba☺️