Deletedmom_112 Kızlar elektirikli olanı doğumdan sonra alacağım. Lansinohun 2 modeli var biri manuel göğüs pompası biri silikon göğüs pompası biri sağım yapıyor biri süt topluyor galiba. İlk aylar için hangisi daha iyi olur ?
Blueberry0 Deletedmom_112 elektrikli alcaksan manuel’e gerek yok. Boşa el yorar. Ben elektrikli kullanıyorum çekimi de çok güzel😊
neanladinyurdagull Deletedmom_112 2 çocuğum var ilkinde lansinoh manuel kullandım ikinciyi 2 ay önce doğum yaptım aynı manuel pampayi kullanmaya devam ediyorum çok da memnunum sağımı güzel yapıyor göğsümü boşaltıyor yara da yapmıyor
Deletedmom_112 Berra01 peki elektrikli kullanırken diğer göğüsten akanıda toplaması için silikonda almalı mıyım ?
Berra01 Deletedmom_112 ben mamajonun çift başlıklısını aldım ikisini aynı anda sağıyordum hem süreden tasarruf ediyorsun hemde süt akma durumu olmuyor canım. Özellikle çalışanlara iş yerinde süt sağma açısından büyük kolaylık